dinsdag 5 april 2016

Workshop ArtSpecially 2016! With all my love ......

 
Aanstaand weekend is het dan eindelijk weer zover, dan start het ArtSpecially Event 2016 in Nijkerk.
Gelukkig is Magnolia er dit keer weer bij en ik mag voor hen op de stand een workshopje verzorgen.
 

Dit keer gaan ik met jou, als je tijd en zin hebt, een klein cadeaudoosje maken met deze schattige stempel uit de allernieuwste Magnolia Collectie Spring Fever.


Eerst gaan we samen kleuren en dan is het tijd om het doosje in elkaar te zetten.

Het is handig om zelf wat Distress Markers mee te nemen. We gaan de volgende kleuren gebruiken:
Peeled Paint, Aged Mahogany, Weathered Wood en Pumice Stone.

De workshop kost € 5,= en dit kun je aan de stand betalen.

Graag tot zaterdag of zondag in Nijkerk!

Veel liefs,

Monique xxx

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi,wat een mooie kaarten maak jij zeg,ik heb heerlijk rondgekeken op je blog.Ik ga je volgen want ik wil zeker nog eens terug komen om op de hoogte te blijven van je mooie creatie`s.Groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Mijn dochter heeft bij jou de workshop gedaan op de beurs en is helemaal enthousiast geworden over het inkleuren van Magnoliastempels. Alleen hebben we al verschillende soorten papier gebruikt, maar het wordt niet meer zo mooi als tijdens de workshop. Wat voor gebruik je hiervoor? Groetjes, roma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Roma!

      Dank je wel voor je reactie. Ik gebruik altijd aquarelpapier van Terschelling. Op de voorkant van het blok staat GLAD. Het is 300 grams papier en je kunt het kopen op www.scrapbookdepot.nl

      Veel liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen

      Verwijderen