donderdag 18 februari 2016

Celebration Box Craft Heaven Shop!

 
Dit keer heb ik een cadeaudoosje gemaakt. De doos zelf heb ik bij Xenos gekocht. Voor deze doos heb ik de superleuke DooHickey's van de Sakura Collectie van Magnolia gebruikt. Je kunt deze o.a. vinden in de webwinkel van Craft Heaven. Craft Heaven Shop bestaat precies 1 jaar!
 

 
Om dit feest te vieren geeft Craft Heaven Shop iedere dag een cadeautje. Dit keer in de vorm van een leuke korting. Dit is de code voor vandaag:
 

MAGNOLIALOVE..


 
Wanneer je deze code bij je bestelling gebruikt, krijg je vandaag en morgen tot 19 februari 24.00 uur 10% korting op alle Magnolia stempels en DooHickey's!!!
 
Craft Heaven Shop verstuurd alle bestellingen wereldwijd.
 
 
 
Ik heb deze schattige stempel uit de Sakura Collectie 2015 gekleurd met Distress Re-inkers en Distress Markers gekleurd.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Milled Lavender, Spun Sugar, Pumice Stone, Aged Mahogany, Vintage Photo, Tea Dye, Fired Brick, Antique Linen, Walnut Stain en Weathered Wood.

 


 
Om deze box verder op te pimpen heb ik de prachtige embellishments van Unique Hobbyproducts gebruikt. Daarnaast heb ik nog kant, parels en kaasdoek gebruikt.

Ik wil je weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk vind ik het super lief als je even een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,

Monique xxx


5 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,

    Wat is dit weer schitterend jou stijl haal ik er gelijk uit alles is altijd zo af bij jou en super mooi gemaakt de bloemen vind ik schitterend!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Monique.
    Er valt zoveel te zien, heel mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG Monique this box is absolutely brethtaking!!!! I love everything on it!!!
    Hugs, Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een plaatje Monique!!. Liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog steeds zo mooiiiiii Monique
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen