zaterdag 18 januari 2014

Tilda with Bunny Ballon!

 
Ik heb deze kaart gemaakt met een schattige stempel uit de "Lost & Found Collection 2014" van Magnolia gemaakt. Deze stempel heet "Tilda with Bunny Ballon" en ze is nog te koop in de webwinkel van Harlekino. Ook deze kaart is voor de CHA 2014 gemaakt.
 
 
De tags heten "Tilda Tag" en "So Wrapped Lovely", het zijn DooHickey's van Magnolia.

 
 
Voor het inkleuren heb ik weer gebruik gemaakt van Distress Inkt, Re-inkers en Distress Markers.
Ik heb daarvoor de volgende kleuren gebruikt:
Pumice Stone, Walnut Stain, Black Soot, Milled Lavender, Victorian Velvet, Fired Brick, Weathered Wood, Antique Linen, Vintage Photo, Tattered Rose, Aged Mahogany en Frayed Burlap.
 
 
Het prachtige papier is van Maja Design. De prachtige swirls, hoekjes en vlinders zijn van Unique Hobbyproducts. Ik blijf ze super vinden! De schattige hartjes komen uit Zweden en heb ik van Marijke, mijn vriendin, gekregen.
 

De schattige bloemen zijn o.a. van Kort & Godt. Ik heb ze bij mijn lieve DT collega Camilla gekocht, haar man heeft een webwinkel. Om de kaart verder af te werken heb ik wat strass steentjes en pareltjes gebruikt.


Ik wil je weer bedanken voor het bezoek van mijn blog, natuurlijk vind ik het weer superleuk als je een berichtje achterlaat. Mocht je nog een vraag hebben, plaats die dan, dan zal ik proberen je een antwoord te geven.

Veel liefs,

Monique xxx

21 opmerkingen:

  1. Echt weer zo'n schatje, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart super mooi , Monique !!
    FIJN WEEKEND !
    Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Monique, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart !!!! Schitterend geheel.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer superrrrrrrr mooiiiiiiiii Monique
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nieuwe serie van Magnolia is het weer, en deze is zo schattig, je hebt er weer een prachtige kaart meegemaakt !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooh this is just Sooooo Pretty! Gorgeous Layers! Have a Lovely Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Totally adorable Monique, I'm always so inspired by your awesome works of art!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique, het is weer een bjoetie! Wat zijn het toch allemaal schattige stempeltjes. Groeten Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Monique het is weer een pareltje! Tilda is zooo schattig en je hebt weer prachtige embellies gebruikt! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart is het weer geworden.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldig kaartje weer Monique, alles past wel weer zo mooi bij elkaar, je raakt weer niet uitgekeken, zoveel schitterende details, mijn complimenten hoor! Ik had deze Tilda nog niet voorbij zien komen met haar leuke ballon, helemaal te lief! Knuffel Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I have just found your blog and you do beautiful work! I am your newest follower!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Denise!

      Thank you for your lovely comment en thank you for being my new follower!

      Big hugs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  14. Wat is je kaart (weer) super!!
    Ik vind deze afbeelding echt een schatje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Monique,
    wat een prachtig mooi kaartje weer. Ik kijk mijn ogen uit.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is stunning! So beautifully coloured and created
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen