woensdag 11 september 2013

Happy Birthday Gift!


Vandaag wil ik je een houten tasje laten zien dat ik heb gepimpt met behulp van heel veel lieve stansjes.
 
Het prachtige frame, net als het medaillion heb ik gegoten van gips. Ik heb deze molds uit de webwinkel van Sillis. Mocht het frame willen kopen en het is niet meer op voorraad zijn, dan kun je altijd even via het kopje contact vragen wanneer hij weer beschikbaar is.
 
Voor dit tasje heb ik "Tilda hiding Heart" gebruikt, ze komt uit de With Love Collection van Magnolia 2013. Het prachtige papier is ook van Magnolia.
 

Met het Design papier van Magnolia heb ik niet alleen het tasje beplakt, maar ook verschillende stanzen gebruikt. De Peacock featheres zijn DooHiceky's van Magnolia. De prachtige vlinders zijn gemaakt met Spellbinders, ik heb ze bij Harlekino gekocht. De takjes en rozen zijn gemaakt met de mallen van Noor Design, deze komen uit de webwinkel van Doe@ding.

De prachtige houten swirls en "Happy Birthday" zijn afkomstig van Unique Hobbyproducts.

Het prachtige Design Papier van Magnolia heet Vintage Cowboys en Japanese Garden.


Achter het prachtige frame heb ik kaasdoek en prachtig kant gebruikt. Dat mooie kant kun je kopen bij Doe@ding in Spijkenisse. Je zou de winkel eens moeten bezoeken, dan word je wel zo hebberig van al dat prachtige kant dat Marlous in huis heeft.

Voor ik het vergeet, ik wil je graag nog even iets vertellen!!!

Noteer alvast in je agenda dat het Najaars Event van Doe@ding weer op het programma staat.
Het staat gepland voor vrijdag 27 & zaterdag 28 september 2013.

Op het blog en op Facebook kun je kijken wie er komen en wat er weer wordt georganiseerd. Het beloofd weer een TOP event te worden.


Deze schattige stempel heb ik met Distress Inkt en Distress Markers gekleurd. Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Victorian Velvet, Milled Lavender, Pumice Stone, Black Soot, Weathered Wood, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Walnut Stain en Antique Linen.


Ik hoop dat je het weer de mooite waard vond om even mijn blog te bezoeken. Ik vind het natuurlijk super lief als je even een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,

Monique xxx

21 opmerkingen:

  1. Hoi Monique , wat een super mooi tasje is dit geworden !! Prachtig versierd met al die gave stanzen .... en in mooie zachte kleurtjes. En ik ga zeker proberen te komen eind sept. bij Doe@Ding !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie weer mooi zeg.
    Ik kom weer met een vriendin naar de demodagen hoor. Hopelijk zij er nog plekjes bij jullie vrij.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique het is en blijft altijd schitterend wat je ook maakt , dit is ook weer iets apart heel mooi , en doeading staat al in mijn agenda hoor , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het een plaatje.
    Hij is hier nog beter te zien dan op FB.
    Super zoals je de rozen heb gemaakt welke stansjes heb je daarvoor gebruikt.
    Deze rozen zijn super!
    Wij komen naar de demodagen hoor!
    Zaterdag zijn wij van de partij.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een prachtige creatie super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Monique,

    Wat is het weer een schitterende creatie die hebt gemaakt en wat een prachtige stansen van Magnolia heb je hier weer gebruikt.
    Veel plezier op de demodagen en ik hoop je weer even te zien.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer prachtig Monique !! Heel mooi.

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi monique wat ziet dit tasje er weer heerlijk en bijzonder uit. Al die stansjes en je frame mmmmmmmm supers.
    Ook tilda is weer om van te kwijlen.......
    zie je op het event van doeading heel veel plezier.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een topper van een creatie, zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat weer supers gemaakt Monique!
    Ziet er weer prachtig uit. Het frame vind ik ook errug leuk.
    Ik ben ook van de partij tijdens de demodagen...heb er weer heeeel veel zin in!
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful gift bag.....a stunning Tilda surrounded by so much lusciousness!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Monique, het is weer helemaal mooi geworden! Die rozenstans is een hebbeding he. Bedankt voor het laten zien. Groetjes, Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Monique, het is weer helemaal prachtig geworden, zo'n tas wil iedereen wel, daar hoeft geen kado meer in. Groetjes, Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ga je zien, want ook ik ben erbij, gaan we weer genieten van al het mooi's...heerlijk!

    Ook dit is toch echt kunstig gemaakt, bewonderd van top tot hun teentjes hoor.

    Liefs Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Monique,

    Wat een prachtige tas!!. Ik raak niet niet uitgekeken door al die mooie details.

    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie gemaakte tas. Daar zal de ontvanger/ster heel blij mee zijn.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen