zaterdag 15 juni 2013

Summerevent Doe@ding, zaterdag 29 juni 2013!


Op zaterdag 29 juni heeft Doe@ding een geweldig Summerevent georganiseerd in de winkel en in Hotel Atlas te Spijkenisse. Er zijn op die dag een groot aantal workshops en demo's te zien. Op het blog van Doe@ding wordt er iedere dag iemand aangekondigd die er zal zijn.

Dit is het projectje dat Angela en ik met je gaan maken. We hopen dat je het leuk vindt.


Angela van Dorp en ik mogen ook een workshop geven. We hebben plaats voor 2 x 16 dames.
Wanneer je bij Angela aanschuift, krijg je mij cadeau en visa versa.

Om e.e.a. in goede banen te leiden wil ik je het volgende vertellen.

Op de eerste plaats is het belangrijk dat je bij Doe@ding een strippenkaart aanschaft.

Per workshop die je wilt volgen kost dat een stripje. Alléén de workshop van Angela en mij kost
3 strips. Dit komt omdat onze workshop een hele ochtend of een hele middag beslaat.

De workshop voor de ochtend zit helaas vol, maar voor de middag kun je nog wel boeken.

's Middags van 13.00 uur tot 15.30 uur

Je kunt je opgeven bij mij via dit e-mail adres: k.lokhorst@planet.nl

Geef duidelijk je keuze aan. Ik zal je dan berichten of er nog plek voor je is.

Voor nu wens ik je alvast een heel gezellig weekend en wij hopen je te kunnen begroeten op zaterdag de 29ste in Hotel Atlas te Spijkenisse!

Veel liefs,

Monique xxx

6 opmerkingen:

  1. Oh how pretty is this?! I love your designs, and your fab colouring. Wonderful wall hanging.
    Have fun, love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en schattig projectje voor het event!


    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,

    Wat een super creatie weer!!!. Jammer genoeg kan ik de 29e niet. Maar wie weet de volgende keer.

    Liefs en veel plezier met Angela op het summer event,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig, en zo mooi! En die foto van jullie samen is bijna net zo mooi LOL. Na de zomer ben ik de eerste die weer in de rij staat voor een workshop. Nu zitten we een paar maanden in de kop van Overijssel, tegen Drente aan. Net iets te ver! Wens jullie wel alvast een hele gezellige dag de 29ste.
    Lieve groet,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen