woensdag 17 april 2013

Make every Day one to remember!


Na een drukke periode had ik deze week gelukkig weer tijd om lekker even te knutselen. En hoe!
Ik ben aan de slag gegaan met een kastje, dat zeer binnenkort op de markt komt van Let's Get Bizzee! Het kastje kun je al pre-orderen bij Doe@ding.

Ik heb voor dit kastje de schattige stempels uit de allernieuwste collectie "Once Upon a Time" gebruikt. De eerste stempel heet Tilda with Corkscrews en de andere heet Little Cute Tilda.
Ik heb ze in de webwinkel van Harlekino gekocht.


Het kastje is beplakt met het prachtige papier van Maja Design. Deze lijn kun je kopen bij Doe@ding. In de hoeken van het kastje heb ik een DooHickey van Magnolia gebruikt. Deze heet Cute Corner.


Het schattige medalion met daarin een gips ornamentje komt uit de webwinkel van Harlekino. De schattige pootjes onder het kastje van Tim Holtz.

 
In het onderste deel van het kastje heb ik wat kaasdoek, bont en roosjes geplakt.
 
 
Beide stempels heb ik gekleurd met Distress Inkt en Distress Markers.
 
 
 
Op de kroon heb ik wat parels geplaatst.
 

 
De tekststempel "Make every Day one to remember" is nieuw van Unique Hobbyproducts. Ze hebben er weer een paar hele gave bij!

 


 
 
Tot slot nog even de bovenkant. Daarop vind je prachtige bloemen, besjes en een swirl van Unique Hobbyproducts.
 
Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog, kijk voor meer ideetjes met Let's Get Bizzee producten ook eens op het blog van hen.
 
Ik zou het natuurlijk superleuk vinden als je weer een berichtje voor me achter laat.
 

Veel liefs,

Monique xxx

32 opmerkingen:

  1. WOW; no words. It´s Awesome!; incredible work!. O.M.G!. Very very pretty. Elena F.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauh zo mooi met allemaal prachtige details super, komt hier een workshop van??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super sweet kastje!
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, this is so beautiful Monique! Absolutely breathtaking! Love it! You are so creative!


    hugs,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dit is schitterend. Meis wat heb je dat prachtig gemaakt, zoveel details om van te genieten, wat een pronkstuk weer, top!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoor al weer de vraag om een workshop. Geweldig mooi gedaan Monique.
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW...Monique, such a phenomenal project! You are an incredibly creative artist......this is absolutely breathtaking!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kastje, ik vind het zo mooi bewerkt. , voor mijn is het een topper.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!!!!!leuke details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super project, het is werkelijk schitterend.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wauw! Ik vind het helemaal te gek!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwie, wat prachtig gemaakt Monique!
    Echt weer een WS waard!!
    Maar ja, zoals je al gezegd hebt: voorlopig even niet............. Jammer hoor.
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal te gek hoe je het lgb kastje heb opgepimt super hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOWWWWWW Monique
    het is weer super gaaf je geweldige creatie
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Monique,

    Het is weer een prachtige creatie die je heb gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt wat een super tof kastje,helemaal toppie super leuk.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een super leuk kastje heb je helemaal opgepimpt super cool en onwijs apart.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow zeg wat een prachtig werkstuk weer!!

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw Monique wat heb je dit schitterend gemaakt, helemaal topperdetop. Supermooi!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig werkstuk heb je hiervan gemaakt, maar dat is eigenlijk alles wat je doet.
    Groeten MIa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So it is absolutely fabulous decoration.
    Pona

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Märchenhaft!!! Traumhaft schön!!!
    Liebe Grüsse, ULLa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OMG!! Amazing creation! Sooooo sweet!
    Hugs, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer een super creatie en mooie details! een toppertje.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. In een woord GEWELDIG !Lieve kleurtjes en de Tilda's vind ik ook lief. Groetjes van Martine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een leuk kastje en wat heb je dat mooi gepimpt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Monique,
    Wat een SUPER mooi gepimpt kastje! Ik raak niet uit gekeken.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waarschijnlijk ga ik maandag een bezoekje brengen bij Doe@ding, dan maar een kijken of dit leuke kastje al binnen is!
    Je hebt deze geweldig mooi gedecoreerd!

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wouw prachtig! Met zoiets zou ik mijn nichtje ook wel erg blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen