donderdag 7 februari 2013

An Ornament with Magnolia's DooBeePops!


Vandaag weer eens heel iets anders dan een kaartje. Ik heb met het allernieuwste papier van Magnolia, de zgn. DooBeePops een ornament gemaakt. Dit leuke papier is er in verschillende kleuren en je kunt het o.a. kopen in de webwinkel van Doe@ding.

 
 
Ik ben begonnen met op een DooBeePop papier een half figuur te tekenen, ik heb gekozen voor een soort Kerstbal vorm. Je kunt er natuurlijk veel meer vormen mee maken, maar zorg ervoor dat de vorm aan 2 zijden gelijk aan elkaar is.
 

Ik heb Tilda gekleurd met Distress Inkt en Markers. Ik heb o.a. de volgende kleuren gebruikt:
Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Victorian Velvet, Aged Mahogany, Pumice Stone, Milled Lavender, Walnut Stain, Antique Linen en Black Soot.


Het was wat moeilijk fotograferen, maar ik hoop dat je wel een goede indruk krijgt van het prachtige papier. Ik heb het ornament opgepimpt met bloemen en bessen uit de winkel van Doe@ding en Kort & Godt, de bloemen van Kort & Godt heb ik bij mijn lieve DT collega Camilla gekocht.


De prachtige vlinders zijn van het nieuwste papier van Pion Design en het bont en de parels kun je bij Doe@ding bestellen via het kopje contact.


Ik hoop natuurlijk dat je het ornament leuk vindt en dat je het ook eens gaat proberen.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk vind ik het superlief als je even een berichtje voor me achterlaat, ik ben zeer benieuwd wat je ervan vindt.

Veel liefs,

Monique xxx






54 opmerkingen:

  1. OMG!!!!
    Monique, your ornament the most beautiful ever, love the color combination, the shape, flowers, design, and so on... everything!!!
    it's make me more exciting to spy my postman too :D

    Love,
    Yulis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi. Ik zag het papier toevallig ook. it is ook een heel leuk idee!!!!

    Prachtig!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wauw wauw!!!!!
    Schitterend Monique en wat een gaaf papier dat DooBeePop.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    ontzettend mooie en aparte creatie:0)
    Zou graag distress pads of markers willen aanschaffen, maar twijfel nog! welke adviseer jij om mee te beginnen?
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is echt knap gemaakt, maar of ik het zelf nou zou doen en nemen bedoel ik, ik weet niet, maar toch leuk gemaakt hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda!

    Dank je wel voor je lieve reactie.

    Ik raad je aan om met de inktpads te beginnen, de markers zijn een prachtige aanvulling.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoooooo dat is mooiiiii!!! Echt een prachtige creatie!

    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW wat een schitterende creatie Monique, prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Monique. Ik twijfelde nog of ik dat papier wel wilde kopen omdat ik eigenlijk geen idee had wat je ermee kunt. Nou dit is een prachtig voorbeeld en ik ga dit zeker proberen.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwwww.....wat gaaf Monique!!! Prachtig gemaakt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat geweldig gemaakt. , echt super een toppertje.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Monique wat een ontzettend mooie creatie. Geweldig knap hoe je zo'n nieuw product om weet te toveren.

    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat prachtig mooi Monique.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend mooi Monique echt geweldig. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouw,monique
    het is prachtig
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat gaaf en geweldig mooi gemaakt Monique.
    Ik vindt het knap dat je zo'n nieuws kan verzinnen.
    Het is wel iets voor een workshop

    Groetjes Wil Bijl

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Hoi Monique ,

    wat een prachtige creatie !! Zo mooi en heel
    schattig .

    Groetjes jenny xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Monique, wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Ik zag het liggen bij Doe@Ding ik zeg wat moet je daar nu weer mee.
    Maar jij weet er weer een super gave creatie mee te maken
    Complimenten hoor.

    Groetjes Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie creatie,zelfs een beetje romantisch en geschikt voor een trouwerij o.i.d.,ik houdt hier wel van,het lijkt op dat honingraatpapier wat hier een tijd geleden in Nederland verkrijgbaar was,daar maakte je een soort pop-up kaarten mee,deze uitwerking is veel mooier,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooooh wow dit is prachtig!!!! Heel knap gemaakt Monique! Ons jaarlijks weerzien kort weer af....ik kijk er naar uit!!!! Heel veel liefs,dikke x.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat is dit mooi!!!!heb je heel mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Monique,

    Jeetje Monique wat ziet dat er weer prachtig uit en ik had het ook mee genomen maar ben er nog niet aan toe gekomen maar jou creatie vind ik super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Monique wat is dit apart zeg heel mooi, gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super monique, wat ziet dat er weer geweldig uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kunstwerk Monique!
    Elke keer overtreft je uzelf!
    Knap hoor!
    Tot in Zeist!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh I love this ornament so much Monique!!
    So beautiful!! <3
    Hope you and your family are fine! Here everything is great:)
    Big hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Monique,
    Wat heb je weer een mooie creatie gemaakt. Echt SUPER!!. Hoe kom je er telkens weer op.
    Groetjes Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Absolutely amazing work of art you have made Monique, its gorgeous.
    Hugs............Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Of ik je ornament leuk vind!!!!!! Hij is schitterend prachtige details het model en het bont is super en de stempels die je gebruikt hebt zijn echt geweldig, prachtig geheel liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ohhh helemaaaal verliefdddd!!!!! wat onwijs gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat heb je dat weer mooi gedaan. Morgen eens kijken of het al bij Marlous te zien is. Greot Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. You are very clever and creative to think of this, Monique! I've never seen anything like it and it is absolutely brilliant. What a beautiful decoration that I wish I could hang in my house! ;) big hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wowwwww, wat een prachtige creatie heb je er werer van gemaakt Monique. Helemaal geweldig en erg mooi versierd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldige creatie. Echt iets vote een stapel voor stap. Of natuurlijk een workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldige creatie. Echt iets vote een stapel voor stap. Of natuurlijk een workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow wat mooi weer iets heel anders
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  37. OO Dit heb je prachtig gemaakt, het ziet er erg lief uit,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ooo wat is dat gaaaafff!!
    En laat ik nou volgende week met een hobbyisten naar doe@ ding gaan :)
    Groetjes nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wowww, dit is werkelijk schitterend !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw dit ziet er weer geweldig uit Monique, het is een prachtig geheel.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat ziet dat er SUPER uit zeg.
    Ik moet nodig weer eens naar de winkel zie ik wel .
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauwsieee, Monique!!!
    Wat SUPER schattig is dit!!!
    Geweldig idee met dat nieuwe papier, erg GAAF versierd met al die bloemen en frutseltjes!!!!
    Veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je bent brillant in de fantasie, wat mooi Monique.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh Monique this is SSSssssuPER STUNNING!!! Love it.. <3
    Hugs Debbie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wow Monique what an utterly inspirational masterpiece I'm blown away by your creativity!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Geweldig Monique wat een kunstwerkje weer! Super mooi gemaakt, echt knap hoor! Wat een bijzonder papier zeg, heel leuk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw.......dat ziet er echt fantastisch uit zeg!Wat een geweldige mogelijkheden met dit papier!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat is het weer mooi geworden! Ik kom 23 maart op de workshop en vind het heel spannend, kijk er naar uit. Tot dan, groetjes Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtig zeg! Hoe kom je erop? Ik heb je bij mijn favorieten gezet :) Groetjes uit Belgie, Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Lizzy!

    Wat leuk dat je naar de workshop komt! We gaan er een gezellige dag van maken, lekker kleuren met Distress Inkt en Markers en een mooie tissuebox mee naar huis als aandenken.
    Tot de 23e!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen